امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین خوشبوترین عطرهای مردانه دنیا
نویسنده : آرمانا تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن مون بلان Legend Special Edition 2012

این ادکلن لجند اسپیکال ایدیشن جزو ادکلن مردانه خوشبو هست؛ و با بوی خنک و شیرینی که دارد کاملاً برای روزهای بهار و تابستان مناسب است.

به‌محض اولین اسپری بوی خوش نارنج، زنجبیل، پرتقال ماندارین و نعناع را حس خواهید کرد. این ادکلن خوشبو را به مردم موردعلاقه‌تان هدیه دهید و از بازخورد وی شگفت‌زده گردید!



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب
اقدامات اولیه در صورت مشاهده کد خطا در داکت اسپلیت گرین سایت تاسیسات دات کام + انواع ارور آن
نویسنده : آرمانا تاریخ : جمعه 16 آبان 1399

داکت اسپلیت گرین و به طور کلی بسیاری از سیستم‌های تهویه مطبوع ممکن است به دلیل طولانی شدن کار و گرم شدن بیش از حد برد دستگاه خراب شوند، که این امر می‌تواند منجر به خطا شود. بنابراین اولین پیشنهاد ما این است که ابتدا داکت اسپلیت را از طریق کنترل از راه دور خاموش کنید، سپس آن را کاملاً از برق بکشید و سپس با چندین بار فشار دادن دکمه‌های کولر گازی، برق را در مدار (در صورت وجود) تخلیه کنید. سپس بگذارید حدود نیم ساعت استراحت کند. این امر به تخلیه کامل حافظه و پردازنده و اصطلاحاً راه اندازی مجدد کمک می‌کند. حالا کولر گازی را روشن کرده و از آن استفاده کنید.

داکت اسپلیت گرین اگر خطای ادامه دار یافت یا پس از مدتی دوباره ظاهر شد، لطفاً از تنظیم مجدد یا تنظیم مجدد خودداری کنید و با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب
خرید رپورتاژ قوی از سایت رکس سو
نویسنده : آرمانا تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1399

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.