امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آشنایی با گروه محبوب و پرطرفدار سون
نویسنده : آرمانا تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399

سِوِن (7)، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که اعضای آن را امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی تشکیل می دهند. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد. اعضای این گروه در سریال زمانه بازی کردند و آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت، دورهمی و امروزی‌ها به اجرای برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگی شکل گرفتن گروهشان می گویند :ما قبل از آنکه تحت نام گروه هفت شروع به کار کنیم، مدت زیادی با هم دوست بودیم. هر کدام به شکلی جداگانه با سایر بچه های عرصه موسیقی همکاری می کردیم و گاهی هم با یکدیگر در کارهای مشترکی حضور داشتیم. 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی, بیوگرافی خوانندگان, بیوگرافی آرش قنادی, بیوگرافی امیر قنادی, بیوگرافی کیارش پوزشی, سن اعضای گروه سون, نسبت اعضای گروه سون,

ادامه مطلب
بهترین خوشبوترین عطرهای مردانه دنیا
نویسنده : آرمانا تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن مون بلان Legend Special Edition 2012

این ادکلن لجند اسپیکال ایدیشن جزو ادکلن مردانه خوشبو هست؛ و با بوی خنک و شیرینی که دارد کاملاً برای روزهای بهار و تابستان مناسب است.

به‌محض اولین اسپری بوی خوش نارنج، زنجبیل، پرتقال ماندارین و نعناع را حس خواهید کرد. این ادکلن خوشبو را به مردم موردعلاقه‌تان هدیه دهید و از بازخورد وی شگفت‌زده گردید!



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب
اقدامات اولیه در صورت مشاهده کد خطا در داکت اسپلیت گرین سایت تاسیسات دات کام + انواع ارور آن
نویسنده : آرمانا تاریخ : جمعه 16 آبان 1399

داکت اسپلیت گرین و به طور کلی بسیاری از سیستم‌های تهویه مطبوع ممکن است به دلیل طولانی شدن کار و گرم شدن بیش از حد برد دستگاه خراب شوند، که این امر می‌تواند منجر به خطا شود. بنابراین اولین پیشنهاد ما این است که ابتدا داکت اسپلیت را از طریق کنترل از راه دور خاموش کنید، سپس آن را کاملاً از برق بکشید و سپس با چندین بار فشار دادن دکمه‌های کولر گازی، برق را در مدار (در صورت وجود) تخلیه کنید. سپس بگذارید حدود نیم ساعت استراحت کند. این امر به تخلیه کامل حافظه و پردازنده و اصطلاحاً راه اندازی مجدد کمک می‌کند. حالا کولر گازی را روشن کرده و از آن استفاده کنید.

داکت اسپلیت گرین اگر خطای ادامه دار یافت یا پس از مدتی دوباره ظاهر شد، لطفاً از تنظیم مجدد یا تنظیم مجدد خودداری کنید و با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.